Kontakta oss

Du kan nå oss via e-post eller vårt enkla kontaktformulär för alla dina frågor och funderingar.

Kontaktformulär

Postadress

Vanliga frågor

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna

ID-skydd är en tjänst som hjälper till att skydda en persons identitet och personuppgifter mot stöld, bedrägeri och missbruk. Detta innefattar vanligtvis övervakning av personlig information samt varningar vid misstänkt olaglig eller obehörig användning, exempelvis vid öppning av kreditkonton eller genomförande av köp i ens namn.
Ett kreditlås är en säkerhetsfunktion som hindrar obehöriga från att begära kreditupplysningar eller ta lån i ditt namn. När kreditlåset är aktiverat kan ingen få åtkomst till din kreditinformation, vilket bidrar till att skydda dig från identitetsstöld och bedrägeri.
Om du har drabbats av en ID-kapning, kan vår ID-skyddstjänst vara till stor hjälp. Vi bistår med identitetsövervakning, inställning av bedrägerivarningar på din kreditrapport och rådgivning om hur du kan stärka skyddet av din personliga information. Kontakta oss för mer information.
För att logga in på din profil använder du BankID eller e-post och lösenordet du valde vid aktivering av profilen. Du kan logga in direkt här. Om du har problem med inloggningen, tveka inte att kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig!
Du har rätt till 14 dagars ångerrätt. Vi följer givetvis lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler.
Om det saknas tillräckligt med pengar på ditt konto vid det första autogiroförsöket, kommer vi att göra upp till fyra nya försök under de närmaste dagarna. Om det fortfarande inte finns täckning efter dessa försök, skickas en påminnelse med en avgift till dig via e-post.
Alla våra tjänster erbjuds som 12-månadersabonnemang. För att säga upp och undvika automatisk förnyelse, skicka ett mejl till [email protected] Senast tre månader innan avtalet löper ut.

Har du några frågor? Vi är här för att hjälpa dig!

Vi står till tjänst! Vår kundsupport är beredd att snabbt besvara alla dina frågor.